Menu

Erfolgreiche Lernende im AZ Birsfelden

Voller Freude dürfen wir verkünden, dass all unsere Lernenden ihre Ausbildung bei uns erfolgreich abgeschlossen haben. Wir gratulieren allen ganz herzlich und wünschen ihnen für die Zukunft weiterhin viel Erfolg!

14.07.2022 Joëlle Handschin

Am 1. Juli durften wir mit unseren Absolventinnen und Absolventen auf die erfolgreich bestandene Ausbildung bei uns im Alterszentrum Birsfelden anstossen. Sichtlich erfreut und stolz waren auch die Berufsbildungsverantwortlichen Tim Kulhanek und Nazmi Ceylan:

Erinnerungen

Unglaublich... und scho widr sind 3 Johr verbi. 3 Johr mit Ups and Downs mit guete und schwierige Zite, aber vor allem 3 Johr mit vielne vielne Erinnerige. Ich erinnere mich no guet dra, wie ihr fünf vor drei Johr serste Mol vor mir gstande sind. Vieles het sich veränderet.

Lönd mi erkläre, natürlich sind dr immer no die gliche Mensche aber doch isch einiges nüm glich. Nit nur das dr jetzte e EFZ im Sagg hen, dHoor bitz kürzer oder länger worde sind. Nei ich red nit vo dem. Ich red devo wie 5 Mensche gwachse sind, gwachse an Erfahrige, an Wüsse und und an Vertraue in sich sälber. E Rucksack voll mit Skills und ebbe Erinnerige für sich packt hen.

Es isch genau das was de Bruef als Bruefsbildigsverantwortliche für mi so wärtvoll macht, döffe e Teil vo dere Entwcklig si und am Schluss sicher au mit bitz Stolz in euri Gsichter zluege und dänke Yes, sie händs packt. Uf eurem Wäg wird das EFZ nit de letzti Bärg si wo ihr bezwunge hen aber ihr wüsset jetzt, das dr Bärge bestiege oder evtl. sogar versetze könnet. Ihr hen euch e Plan, e Aleitig, e Taktik erarbeitet, wo euch für Zuekunft no viele Türe öffne wird, do bin ich felsefest devo überzügt.

Mir sAlterzentrum Birsfälde sind fest stolz uf euch und wünsche euch für euri Zuekunft nur sbeste, alles gueti uf eurerm witere Wäg.

Tim Kulhanek und Nazmi Ceylan, Berufsbildung AZ Birsfelden